Skiing Game

اسکیئنگ انٹیلیویژن ویڈیو گیم

اسکیئنگ انٹیلیویژن ویڈیو گیم

اسکیئنگ انٹیلیویژن ویڈیو گیم (یو ایس اسکی ٹیم اسکیئنگ کے نام سے جاری کی گئی) ایک اسپورٹ ویڈیو گیم ہے جو میٹل نے تیار کیا تھا اور اسے 1980 میں اس کے انٹیلی لیویژن ویڈیو گیم سسٹم کے لئے جاری کیا گیا تھا۔ چھ کھلاڑیوں کو انفرادی طور پر کسی ڈاؤنہل یا سلیم کورس پر مقابلہ کرنا ہے تاکہ یہ معلوم کیا جاسکے کہ اس کورس کو کون تیز ترین مکمل کرسکتا ہے۔ . کھیل کی ابتدائی ریلیز کے لئے ، میٹل نے امریکی ایس اسکی ٹیم سے لائسنس حاصل کیا اور اس کا نام اور لوگو کھیل کے باکس آرٹ میں استعمال کیا۔ 1988 میں ، INTV کارپوریشن نے ماؤنٹین جنون: سپر پرو اسکیئنگ کے عنوان سے کھیل کا ایک بہتر ورژن جاری کیا۔

اسکیئنگ انٹیلیویژن ویڈیو گیم

گیم پلے

اسکیئنگ انٹیلیویژن ویڈیو گیم کا مقصد یہ ہے کہ منتخب کردہ کورس کو ، نیچے کی طرف یا سلیلم کو ، تیز ترین وقت میں مکمل کرنا ہے۔ اسکیئنگ انٹیلیویژن ویڈیو گیم کے لئے کھلاڑیوں کی تعداد کو منتخب کرکے پلے کا آغاز ہوتا ہے۔ ہر کھلاڑی کے پاس تین حرارت ہوتی ہے جس میں کورس کے لئے اپنا تیز ترین وقت پوسٹ کرنا ہوتا ہے۔ متعدد کھلاڑیوں کے ساتھ ، کھلاڑی ہر گرمی کے لئے ایک ہی ترتیب میں موڑ لیتے ہیں۔ اس کے بعد ، کھلاڑی کورس کے لئے کھڑی ہونے کی 15 سطحوں میں سے کسی ایک میں سے انتخاب کرتے ہیں ، جس میں زیادہ تعداد میں اسٹیپر (اور اس طرح ، تیز) کورسز کی نمائندگی ہوتی ہے۔ آخر میں ، کھلاڑی اپنی دوڑ کیلئے ڈاؤنہل یا سلیلم کورس کا انتخاب کرتے ہیں۔

کھلاڑی مطلوبہ سمت تک نہ پہنچنے تک کنٹرولر کا استعمال کرکے ان کو اسکور کرتے ہیں۔ اسکیئرز کورس کی کھڑی پن کی بنیاد پر خود بخود پہاڑی کو تیز کردیں گے۔ کھلاڑی آہستہ آہستہ موڑ سکتے ہیں ، یا ایکشن بٹن دباکر وہ زیادہ تیزی سے موڑ لے سکتے ہیں۔ ایک اور ایکشن بٹن کو دھکا دینے سے اسکائئر کو موگلز جیسے راستے میں حائل رکاوٹوں کو ختم کرنے کا سبب بنے گی۔

اسکیئنگ انٹیلیویژن ویڈیو گیم

دونوں کورسز پر ، کھلاڑیوں کو کورس کے راستے میں بہت سے گیٹ سے کامیابی کے ساتھ گزرنا چاہئے ، ان سلائیلم کورس کے مقابلہ میں کچھ فاصلے پر ، ڈاؤنہل کورس کے گیٹس کے ساتھ۔ گیٹ نہ ہونے سے کھلاڑی کی دوڑ کے وقت میں پانچ سیکنڈ کا جرمانہ شامل ہوتا ہے۔ جب ہر کھلاڑی اپنی دوڑ شروع کرتا ہے ، موجودہ تیزترین وقت ابتدائی لائن پر ظاہر ہوتا ہے ، اس کے آخری وقت کے ساتھ جب کھلاڑی ختم لائن کو عبور کرتا ہے۔

استقبال

ویڈیو میگزین کے ذریعہ اسکیئنگ کا جائزہ اس کے “آرکیڈ ایلی” کالم میں ملا جہاں اس کی بہت کم تعریف ہوئی لیکن صرف معمولی تنقید بھی۔ اس کو “حیرت انگیز طور پر کوئی نئی بات نہیں” کے طور پر بیان کیا گیا تھا ، اور “[گیم پلے] مختلف حالتوں کی قابل قبول حد پیش کرتے ہیں ، حالانکہ ہر واقعے کے لئے صرف ایک ہی بنیادی راستہ موجود ہے”۔ جائزہ نگاروں نے پایا کہ ملٹی پلیئر ٹورنامنٹ کا طرز سولو پلے موڈ کی طرح “مساوی طور پر تفریح بخش” ہے ، لیکن انھوں نے یہ نتیجہ اخذ کیا کہ کھیل “ایک آسان سیکھنے کے مقابلے میں حیرت انگیز مقدار میں پیک کرتا ہے۔”: 1997 میں ، گیم اسپاٹ نے اس کی نشاندہی کی اسکیئنگ انٹیلیویژن ویڈیو گیم گذشتہ 17 سالوں کا بہترین اسکیئنگ ویڈیو گیم ہے۔

ماؤنٹین جنون: سپر پرو اسکیئنگ

1984 میں میٹل الیکٹرانکس کے بند ہونے کے بعد ، آئی این ٹی وی کارپوریشن نے انٹیلیوژن سسٹم میں اثاثے حاصل کیے اور کنسول کے لئے کھیل تیار کرتے رہے۔ 1988 میں ، INTV نے ماؤنٹین جنون: سپر پرو اسکیئنگ نامی اصل اسکیئنگ گیم کا ایک بہتر ورژن جاری کیا۔ ماؤنٹین جنون نے دستیاب کورسز کی تعداد کو ایک نیچے کی طرف اور ایک سلیم سے 32 کورسز تک بڑھا دیا ، ہر ایک ڈاؤنہل کورس ، سلیلم کورس یا بالکل دروازے نہیں رکھنے کے قابل ہے۔ کمپیوٹر کو تصادفی طور پر کوئی کورس (ہیلی کاپٹر اسکیئنگ کی شکل دینے کے لئے) یا کھلاڑیوں کو اپنے کورسز ڈیزائن کرنے کی اجازت دینے کے لئے اختیارات بھی شامل کیے گئے تھے ، اگرچہ کھلاڑیوں کو ان کے ڈیزائن کو بچانے کے لئے کوئی دفعات شامل نہیں کی گئیں۔

اگرچہ بنیادی گیم پلے دو عنوانوں کے مابین یکساں ہے ، جس میں چھ کھلاڑیوں تک کی حمایت اور ریسنگ کی تین حرارت شامل ہیں ، ماؤنٹین جنون نے اضافی تبدیلیاں کیں۔ کھلاڑی مطلوبہ کورس کا انتخاب کرنے سے پہلے اس کا پیش نظارہ کرسکتے ہیں۔ تمام کھلاڑیوں کے لئے ایک ہی ترتیب استعمال کرنے کے بجائے ہر کھلاڑی اپنی کھڑی پن کی سطح کا انتخاب کرسکتا ہے۔ اصل کے درختوں اور موگلوں میں سطح کی مزید خصوصیات شامل کی گئیں ، جیسے برف ، پاؤڈر اور زمین کے ننگے پیچ۔ نیز ، گیٹ غائب ہونے کی سزا پانچ سیکنڈ سے کم کرکے دو سیکنڈ کردی گئی تھی۔

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button
Close
Close