Skiing Game

اسکیئنگ

اسکیئنگ

اسکیئنگ ٹرانسپورٹ کا ایک ذریعہ ہے جو برف پر سوار ہونے کے لئے سکی کا استعمال کرتا ہے۔ مقصد کی مختلف حالتوں میں بنیادی ٹرانسپورٹ ، تفریحی سرگرمی ، یا موسم سرما کا مسابقتی کھیل شامل ہوتا ہے۔ بین الاقوامی اولمپک کمیٹی ، اور انٹرنیشنل اسکی فیڈریشن کے ذریعہ بہت سارے قسم کے مسابقتی اسکیئنگ پروگراموں کو تسلیم کیا جاتا ہے۔

اسکیئنگ

تاریخ

اسکیئنگ کی تقریبا almost پانچ ہزار سالہ تاریخ ہے۔ اگرچہ جدید اسکیئنگ اسکینڈینیویا میں ابتداء سے ہی تیار ہوئی ہے ، لیکن قدیم پینٹنگز کی ترجمانی کے مطابق ، اس کا اطلاق سو صدیوں سے بھی پہلے ہوچکا ہے جو اب چین میں ہے۔

لفظ “اسکی” ان مٹھی بھر الفاظ میں سے ہے جو ناروے نے عالمی برادری کو برآمد کیا ہے۔ یہ پرانے نورس کے لفظ “اسکíð” سے آیا ہے جس کا مطلب ہے “لکڑی یا لکڑی کے ٹکڑے ٹکڑے ہوجائیں”۔

کم از کم انیسویں صدی کے آخر تک شمالی فن لینڈ اور سویڈن میں غیر متناسب اسکیز کا استعمال کیا جاتا تھا۔ ایک پاؤں پر ، اسکیئر نے سلائیڈنگ کے ل a ایک سیدھی لمبی سیدھی غیر آرکنگ سکی پہنی تھی ، اور لات مارنے کے ل the دوسرے پیر پر ایک چھوٹا سا اسکی پہنا ہوا تھا۔ شارٹ اسکی کے نیچے یا تو سیدھا سادہ تھا یا جانوروں کی جلد کے ساتھ احاطہ کرتا تھا تاکہ اس کی مدد کی جاسکے ، جبکہ اسکیئر کے وزن کی حمایت کرنے والی لمبی اسکی کو جدید اسکی موم کے ساتھ اسی طرح جانوروں کی چربی سے برتا گیا تھا۔

ابتدائی اسکیئنگ میں ایک لمبا قطب یا نیزہ استعمال ہوتا تھا۔ اسکیئیر کی پہلی تصویر جس میں دو اسکی کھمبے تھے وہ 1741 میں ہے۔براعظم یورپ میں فوجی 1747 تک سکیوں سے آراستہ تھے۔اسکیئنگ بنیادی طور پر 19 ویں صدی کے وسط تک نقل و حمل کے لئے استعمال ہوتی تھی ، لیکن تب سے یہ تفریح ​​اور کھیل بھی بن گیا ہے۔ فوجی اسکی ریس 18 ویں صدی کے دوران ناروے میں منعقد کی گئیں اور 18 ویں صدی کے آخر میں اسکی جنگ کا مطالعہ کیا گیا۔ چونکہ 19 ویں صدی کے آخر اور 20 ویں صدی کے اوائل میں سازوسامان تیار ہوئے اور اسکی لفٹیں تیار کی گئیں ، اسکیئنگ کی دو اہم صنفیں ابھری. الپائن (ڈاؤنہل) اسکیئنگ اور نورڈک اسکیئنگ۔ ان دونوں کے مابین بنیادی فرق اسکی پابند کی قسم ہے (جس طرح سے سکی کے جوتے سکی سے جڑے ہوئے ہیں)۔

مقابلہ

کراس کنٹری – مختلف طوالت کے کورسز کے دوران کراس کنٹری اسکیئنگ ریس کے لئے مختلف قسم کے فارمیٹس شامل ہیں۔ کلاسیکی (ان ٹریک) اور فری اسٹائل ایونٹس کی تائید کے لئے ڈیزائن کیے گئے ہوموگلوٹیٹڈ ، تیار شدہ کورسز پر ریسیں رونما ہوتی ہیں ، جہاں اسکیٹ اسکیئنگ کی ملازمت ہوسکتی ہے۔ مرکزی مقابلوں میں ایف آئی ایس کراس کنٹری ورلڈ کپ اور ایف آئی ایس نورڈک ورلڈ سکی چیمپین شپ (صرف عجیب سالوں میں منعقد کی جاتی ہیں) ہیں ، اور کراس کنٹری کے اسکیئنگ کے مختلف مقابلوں کو 1924 میں شروع ہونے کے بعد سے سرمائی اولمپکس میں شامل کیا گیا تھا۔ یہ بھی شامل ہے: کراس کنٹری سکی میراتھن مقابلوں ، ورلڈ لیپپیٹ اسکی فیڈریشن کے ذریعہ منظور شدہ۔ بین الاقوامی اورینٹیرنگ فیڈریشن کے ذریعہ منظوری دے دی گئی کراس کنٹری سکی پر مبنی پروگراموں؛ اور بائیتھلون ، کراس کنٹری اسکیئنگ اور رائفل شوٹنگ کا ایک مجموعہ۔ پیرا اولمپک کراس کنٹری اسکیئنگ اور پیرا اولمپک بائیتھلون دونوں ہی سرمائی پیرالمپک کھیلوں میں شامل ہیں۔

اسکیئنگ
اسکی جمپنگ۔ ایف آئی ایس اسکی جمپنگ ورلڈ کپ ، ایف آئس نورڈک ورلڈ اسکی چیمپین شپ (صرف عجیب سال) ، ایف آئ ایس اسکی جمپنگ گراں پری ، اور ایف آئی ایس اسکی فلائنگ ورلڈ چیمپین شپ میں مقابلہ ہوا۔ اسکی جمپنگ 1924 سے ہر سرمائی کھیلوں میں باقاعدگی سے اولمپک ڈسپلن رہی ہے۔
فریئرائیڈنگ اسکیئنگ – اس قسم کے اسکیئنگ میں غیر تیار شدہ خطوں پر کھیل کی کسی بھی مشق شامل ہے۔
نورڈک مشترکہ۔ کراس کنٹری اسکیئنگ اور اسکی جمپنگ کا مجموعہ ، اس نظم و ضبط کا مقابلہ FIS نورڈک کمبائنڈ ورلڈ کپ ، FIS نورڈک ورلڈ اسکی چیمپیئن شپ (صرف عجیب سالوں میں) ، اور سرمائی اولمپکس میں کیا جاتا ہے۔
الپائن اسکیئنگ – ڈاؤنہل ، سلیلم ، وشال سلیلم ، سپر جائنٹ سلیم (سپر جی) ، اور پیرا الپائن واقعات پر مشتمل ہے۔ ایسے مشترکہ پروگرام بھی ہوتے ہیں جہاں حریف کو ہر ایونٹ کا ایک رن مکمل کرنا ہوتا ہے ، مثال کے طور پر ، سپر کمبائنڈ ایونٹ سپر جی کی ایک رن اور سلیلم اسکیئنگ کا ایک رن پر مشتمل ہوتا ہے۔ ڈوئل سلیمام ایونٹ ، جہاں ریسرز اسکی کے سربراہی سے سربراہ تھے ، 1941 میں ایجاد ہوا تھا اور یہ 1960 کے بعد سے ایک مسابقتی واقعہ رہا ہے۔ الپائن اسکیئنگ FIS الپائن اسکی ورلڈ کپ ، FIS الپائن ورلڈ سکی چیمپئن شپ (صرف عجیب سالوں میں منعقد کی جاتی ہے) ، اور سرمائی اولمپکس میں لڑی جاتی ہے۔ پیرا الپائن اسکیئنگ کا مقابلہ ورلڈ پیرا الپائن اسکیئنگ چیمپین شپ (عجیب و غریب سالوں) اور موسم سرما کے پیرا اولمپکس میں ہے۔
اسپیڈ اسکیئنگ – 1898 سے ڈیٹنگ ، جس کا باقاعدہ آغاز 1932 میں لیو گسپیری کے ذریعے چلنے والے 89 میل فی گھنٹہ (143 کلومیٹر فی گھنٹہ) کے ساتھ ہوا تھا ، یہ 1960 کی دہائی میں ایف آئی ایس ڈسپلن بن گیا تھا۔ اس کا مقابلہ ایف آئی ایس اسپیڈ اسکی ورلڈ کپ میں ہوا ہے ، اور البرٹ ویل میں 1992 کے سرمائی اولمپکس میں اس کا مظاہرہ کیا گیا تھا۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button
Close
Close