Adventure Game

ایکشن ساہسک کھیل

ایکشن ساہسک کھیل

ایکشن ساہسک کھیل ایک ویڈیو گیم کی صنف ہے جو ایکشن گیم اور ایڈونچر گیم دونوں صنفوں کے بنیادی عناصر کو یکجا کرتی ہے۔2000 کی دہائی کے اوائل میں مرکزی دھارے کی مقبولیت سے ایڈونچر گیم کی صنف کے زوال کے ساتھ ، اصطلاح (اور ہائبرڈ اصطلاح “ایکشن ایڈونچر”) کا استعمال زیادہ آزاد خیال رہا ہے۔ محفل کے لئے “ایڈونچر” یا “ایکشن” کی اصطلاح استعمال کرنا غیر معمولی بات نہیں ہے تاکہ کسی افسانے کی نوعیت کو بیان کیا جاسکے ، جس میں کسی کھیل کا تعلق ہے ، نہ کہ خود گیم پلے سے۔

ایکشن ساہسک کھیل

ایکشن ساہسک کھیل ایک ہائبرڈ صنف ہے ، اور اس طرح اس کی تعریف بہت ہی جامع ہے ، جس کی وجہ سے یہ شاید ویڈیو گیمز کی سب سے وسیع صنف ہے ، اور اس میں بہت سے کھیل شامل ہوسکتے ہیں جن کو تنگ انواع کے تحت درجہ بند کیا جاسکتا ہے۔ عام طور پر ، خالص ایڈونچر کھیلوں میں کھلاڑی کو بہت کم یا کوئی عمل نہیں کرتے ہوئے حل کرنے کے لئے حالات کی پریشانی ہوتی ہے۔ اگر کارروائی ہوتی ہے تو ، یہ عام طور پر الگ تھلگ minigames تک ہی محدود ہوتا ہے۔ خالص ایکشن گیمز میں ریئل ٹائم بات چیت پر مبنی گیم پلے ہوتے ہیں جو اضطراب کو چیلنج کرتے ہیں۔ لہذا ، ایکشن ایڈونچر گیمز متشدد اور عدم تشدد دونوں ہی صورتحال میں اضطراب اور مسئلہ حل کرنے میں مشغول ہیں۔

تعریف

ایکشن ساہسک کھیل کو ایک ایکشن گیم اور ایڈونچر گیم کے عناصر کا مرکب ، خاص طور پر پہیلیاں جیسے اہم عناصر کے ساتھ ایک کھیل کی تعریف کی جاسکتی ہے۔ ایکشن مہم جوئی میں ایکشن گیمز جیسی بہت سی جسمانی مہارتوں کی ضرورت ہوتی ہے ، لیکن اس میں اسٹوری لائن ، بے شمار کردار ، انوینٹری سسٹم ، ڈائیلاگ اور ایڈونچر گیمس کی دیگر خصوصیات بھی پیش کی جاتی ہیں۔ وہ خالص ایڈونچر گیمز سے زیادہ تیز ہیں ، کیوں کہ ان میں جسمانی اور تصوراتی چیلنج دونوں شامل ہیں۔ ایکشن ایڈونچر گیمز میں عام طور پر پیچیدہ کہانی عناصر کا ایک مجموعہ شامل ہوتا ہے ، جو آڈیو اور ویڈیو استعمال کرنے والے کھلاڑیوں کے لئے ظاہر ہوتا ہے۔ کہانی کھلاڑی کے کردار کی نقل و حرکت پر بہت زیادہ انحصار کرتی ہے ، جو کہانی کے واقعات کو متحرک کرتی ہے اور اس طرح کھیل کے بہاؤ کو متاثر کرتی ہے۔ ایکشن ایڈونچر گیمز کی کچھ مثالوں میں دی لیجنڈ آف زیلڈا ، گاڈ آف وار ، اور ٹامب رائڈر سیریز شامل ہیں۔

عین اس وقت جب کوئی کھیل ایڈونچر گیم بننا چھوڑ دیتا ہے اور ایکشن گیم بن جاتا ہے تو یہ تشریح کی بات ہے۔ ایکشن ایڈونچر کا کھیل حقیقت میں کیا ہے اس کے بارے میں معاشرے اور میڈیا میں کافی اختلافات پائے جاتے ہیں۔ “ایکشن ایڈونچر” کی اصطلاح کی ایک تعریف ہوسکتی ہے۔ “ایکشن / ایڈونچر گیم ایک ایسا کھیل ہے جس میں کافی کارروائی ہوتی ہے جس میں ایڈونچر گیم نہیں کہا جاتا ، لیکن ایکشن گیم کہلانے کے لئے کافی ایکشن نہیں ہوتا ہے۔” کچھ معاملات میں پہیلیاں والے ایکشن گیم کو ایکشن ایڈونچر گیم کے درجہ میں رکھا جائے گا ، لیکن اگر یہ پہیلیاں بہت آسان ہیں تو ان کو ایکشن گیم کے طور پر درجہ بند کیا جاسکتا ہے۔ دوسرے ایکشن گیمز کو خالص صنف کی حیثیت سے دیکھتے ہیں ، جبکہ ایکشن ایڈونچر ایک ایکشن گیم ہوتا ہے جس میں صورتحال کو حل کرنے کا معاملہ شامل ہوتا ہے۔ ایڈونچر محفل بھی شائقین ہوسکتے ہیں ، کسی ایسے کھیل کو مسترد کرتے ہیں جس میں جسمانی چیلنجز یا وقت کے دباؤ کا استعمال ہوتا ہے۔ بے شک ، ایکشن ایڈونچر کا لیبل انٹرنیٹ اور میڈیا کے مضامین میں نمایاں ہے۔ اصطلاح “ایکشن ایڈونچر” وسیع دائرہ کار کی وجہ سے عام طور پر کسی خاص سبجینر کے لئے رکھی جاتی ہے۔

ایکشن ساہسک کھیل

گیم پلے

ایکشن ایڈونچر گیمز خالص ایڈونچر گیمز کے مقابلہ میں تیز رفتار ہوتے ہیں ، اور اس میں جسمانی اور نظریاتی چیلنجز شامل ہوتے ہیں جہاں کہانی بیان کرنے کے بجائے اس پر عمل درآمد ہوتا ہے۔ اگرچہ حرکت پر مبنی ، اکثر اضطراری ، کارروائیوں کی ضرورت ہوتی ہے ، گیم پلے اب بھی متعدد ایڈونچر گیم جینر ٹراپس (چیزوں کو جمع کرنا ، کسی کے ماحول کے ساتھ ایکسپلوریشن اور تعامل ، جس میں اکثر اوورورلڈ سے جڑنے والے اہم مقامات ، اور پہیلی کو حل کرنے) شامل ہیں۔ جب کہ کنٹرول آرکیڈ طرز کے (کردار کی نقل و حرکت ، چند ایکشن کمانڈز) ہوتے ہیں ایک اعلی اسکور سے آگے کوئی حتمی مقصد ہوتا ہے۔ بیشتر ایکشن ساہسک کھیلوں میں ، کھلاڑی ایک ایک اوتار کو مرکزی کردار کے طور پر کنٹرول کرتا ہے۔ اس قسم کا کھیل اکثر وقفے وقفے سے ویڈیو گیم کے مترادف ہوتا ہے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button
Close
Close