Kaitei Takara Sagashi

تکارا

تکارا

تکارا کمپنی ، لمیٹڈ (ٹاکارا کمپنی ، لمیٹڈ) ایک جاپانی کھلونا کمپنی تھی جس کی بنیاد 1955 میں رکھی گئی تھی۔ مارچ 2006 میں ، اس کمپنی نے ٹومی کمپنی ، لمیٹڈ کے ساتھ مل کر تکارا ٹومی تشکیل دی تھی۔ ثقافت ہے “)۔

تکارا

مصنوعات

1967 میں ، تکارا نے لِکا-چن گڑیا کی پہلی نسل تیار کی ، جو لمبائی 21 سنٹی میٹر تھی اور اس کیما کا آخری نام تھا ، جسے موسیقار یوزو کیاما اور اداکارہ یوشیکو کیما نے متاثر کیا تھا۔

1975 میں ، تکارا نے ڈیاکلوون اور مائکرو مین مائیکرو چینج کھلونے تیار کیے۔ 1984 میں ، کھلونا لائن کو ہسبرو نے “ٹرانسفارمرز” کے نام سے موسوم کیا ، جس سے تکارا میں شامل ہونے میں کوئی وقت ضائع نہیں ہوا۔ ٹاکارا مائیکرو مین فروخت کرتی رہی اور اسے مائکروونٹ کھلونا لائن کی بنیاد کے طور پر استعمال کرتی ہے۔ میکرو کارپوریشن نے بین الاقوامی سطح پر مائیکروونٹس فروخت کیے۔ تاکارا کے تیار کردہ دوسرے بدلنے والے کھلونوں میں بہادر ، ڈینی بونککی ویبڈیور ، اور ڈائیگندر شامل ہیں۔ دونوں ویب ڈیور اور ڈائیگونڈر کھلونے ٹی وی اسکرینوں کے ساتھ بات چیت کرسکتے ہیں ، جو 2000 کی دہائی کے اوائل میں صرف ایک لہر ہی ثابت ہوا۔

تاکارا نے بیٹل بیئسٹس ، ای کارا کراؤک مائکروفون ، بی دامان اور بیبلیڈ بھی ایجاد کیا۔ یہ کھلونے ہسبرو نے بین الاقوامی سطح پر بیچے یا تقسیم کیے تھے۔ 1978 میں ، تکارا نے چورو کیو ، منی پل بیک بیک کاریں تیار کیں۔ بین الاقوامی سطح پر ، انہیں “پینی ریسرس” کے نام سے فروخت کیا گیا ہے۔ ٹاکارا نے ویڈیو گیمز تیار کیا اور شائع کیا۔ 1990 کی دہائی میں ، تاکارا نے چیبی ماروکو-چن ویڈیو گیمز شائع کیے۔ کمپنی نے 8 اور 16 بٹ کنسولز کے لئے کچھ SNK نی جیو پر مبنی آرکیڈ کھیل پورٹ (موافقت بخش) بنائے۔ ان میں مہلک روش اور سامراا شاڈاون سیریز شامل ہیں۔ وہ سیگا جینیسس ، سپر نائنٹینڈو انٹرٹینمنٹ سسٹم ، گیم بوائے یا فیمکوم کے استعمال کے لئے فروخت ہوئے۔

تکارا

2003 میں ، تکارا نے کھیل کی تیاری میں حصہ لیا ، تلاش اور ختم کرو۔ تاکارا نے تھامس کمپیوٹر کے ذریعہ تیار کردہ 3D سیریز گرافکس فائٹنگ گیم سیریز بیٹٹ ایرینا توشیندین شائع کیا۔ چھوٹے کھیلوں کے ڈویلپرز جیسے ٹامسافٹ ، بی ایچ ای ، ای گیم اور کے آئی ڈی کارپوریشن کو کبھی کبھی کسی کھیل کی ٹاکارا پیکیجنگ یا ٹائٹل اسکرینوں کے کریڈٹ سے خارج کردیا جاتا ہے۔ اسی سال ، تکارا نے عوامی تجارت کے سافٹ ویئر پبلشر اٹلس میں کنٹرولنگ داؤ خریدا۔ کچھ تکارا املاک کو لائسنس یافتہ تھا اور اٹلس نے اسے شائع کیا تھا۔

2006 میں ، ٹومی کے ساتھ انضمام کے بعد ، اٹلس میں کنٹرولنگ داؤ ٹاکرا ٹومی کے بڑے حصص دار ، انڈیکس ہولڈنگز کو فروخت کیا گیا تھا۔ تکارا برانڈڈ پروڈکٹ لائسنس جیسے لِکا چین ، جنسی گیم ، دی گیم آف لائف اور چورو کیو کو تکارا ٹومی کے صارف سافٹ ویئر ڈویژن میں واپس کردیا گیا۔ انضمام شدہ کمپنی نے زائڈز اور ناروٹو سیریز بھی تیار کی۔

کمپنی کا شوبنکر

1980 کی دہائی میں ، کمپنی کو ایک شوبنکر کے استعمال کے لئے تنقید کا نشانہ بنایا گیا جو ایک گولیوگ نما کردار تھا۔ اس شوبنکر کا نام “ڈاکو-چن” رکھا گیا تھا ، ٹاکارا نے اس شوبنکر کی جگہ “اکیسویں صدی کے رنگین ڈاکو-چن” کی جگہ لی تھی ، جس میں اصلی شوبنکر کو بیان کرنے کے لئے کافی خصوصیات موجود تھیں لیکن ان خصلتوں کو نکالا گیا جس سے تنقید ہوئی۔ مثال کے طور پر ، نیا شوبنکر ہمیشہ سیاہ رنگ کا نہیں تھا۔

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button
Close
Close