Adventure Game

ساہسک کھیل

ساہسک کھیل

ساہسک کھیل کلچر میں ، ایک ایڈونچر گیم ایک ویڈیو گیم ہوتا ہے جس میں پلیئر ریسرچ اور پہیلی کو حل کرنے والی ایک انٹرایکٹو کہانی میں ایک مرکزی کردار کا کردار سنبھالتا ہے۔ کہانی پر اس صنف کی توجہ اس کو دوسرے داستان پر مبنی میڈیا سے بہت زیادہ متوجہ کرنے کی اجازت دیتی ہے۔ ، ادب اور فلم ، جس میں مختلف قسم کی ادبی صنف شامل ہیں۔ بہت ساہسک کھیل  ایک ہی کھلاڑی کے لئے تیار کیے گئے ہیں ، چونکہ کہانی اور کردار پر یہ زور ملٹی پلیئر ڈیزائن کو مشکل بنا دیتا ہے۔ بھاری غار ساہسک کی شناخت کس کے ذریعہ؟ اس طرح کے پہلے ایڈونچر گیم کے طور پر ، سب سے پہلے 1976 میں ریلیز ہوا ، جبکہ دیگر قابل ذکر ایڈونچر گیم سیریز میں زورک ، کنگز کویسٹ ، بندر آئی لینڈ کا راز ، اور مائیسٹ شامل ہیں۔

ساہسک کھیل

1970 کی دہائی اور 1980 کی دہائی کے اوائل میں تیار کردہ ابتدائی ایڈونچر گیمز ٹیکسٹ پر مبنی تھے ، جس میں کھلاڑی کے ان پٹ کو کمانڈ میں ترجمہ کرنے کے ل text ٹیکسٹ پارس کا استعمال کیا جاتا تھا۔ چونکہ نجی کمپیوٹر بہتر گرافکس کے ساتھ زیادہ طاقتور ہو گئے ، گرافک ایڈونچر گیم فارمیٹ مقبول ہوا ، ابتدائی طور پر گرافکس کے ذریعہ پلیئر کے ٹیکسٹ کمانڈوں میں اضافہ کرکے ، لیکن جلد ہی پوائنٹ اور کلک انٹرفیس کی طرف بڑھ گیا۔ کمپیوٹر کی مزید پیشرفتوں کے نتیجے میں ریئل ٹائم یا پہلے سے پیش کردہ تین جہتی مناظر یا پہلے یا تیسرے شخص کے نقطہ نظر سے لیا گیا فل موشن ویڈیو کا استعمال کرتے ہوئے مزید عمیق گرافکس کے ساتھ ایڈونچر گیمس کا باعث بنی۔

ساہسک کھیل

 

مغربی نصف کرہ کے بازاروں کے لئے ، اس صنف کی مقبولیت 1980 کی دہائی کے آخر سے 1990 کے دہائی کے وسط تک عروج پر آگئی جب بہت سے اس کو جدید ترین جدید نوع میں سمجھا جاتا تھا ، لیکن مقبولیت کی وجہ سے یہ 2000 کی دہائی کے اوائل میں ایک خاص صنف بن گیا تھا۔ پہلے فرد کے نشانےباجوں میں سے ، اور ڈویلپرز کے لئے ایڈونچر – گیم وینچرز کی حمایت کے ل publis ناشر کو تلاش کرنا مشکل ہوگیا۔ اس کے بعد سے ، اس صنف میں دوبارہ جنم لینا شروع ہوا ہے ، جس میں آزاد ویڈیو گیم گیم کی ترقی کی کامیابی کی طرف سے حوصلہ افزائی کی گئی ہے ، خاص طور پر ہجوم فنڈنگ ​​کی کوششوں سے ، ڈیجیٹل تقسیم کی وسیع دستیابی سے قابلیت اپوسوڈک نقطہ نظر ، اور پورٹیبل سمیت نئے گیمنگ پلیٹ فارم کے پھیلاؤ سے کنسولز اور موبائل آلات واکنگ ڈیڈ کو ایک اہم عنوان سمجھا جاتا ہے جس نے اس صنف کو پھر سے زندہ کیا۔

تعریف

ساہسک کھیل اصطلاح  کی ابتداء 1970 کی دہائی کے ٹیکسٹ کمپیوٹر گیم کولاسل غار ایڈونچر سے ہوئی تھی ، جسے اکثر محض ایڈونچر کہا جاتا ہے ، جس نے گیم پلے کے اس انداز کو آگے بڑھایا جس کی بڑے پیمانے پر مشابہت کی گئی تھی اور یہ خود اپنے طور پر ایک صنف بن گیا تھا۔ اس لئے ویڈیو گیم کی صنف کی وضاحت اس کے گیم پلے سے کی گئی ہے ، ادبی صنف کے برعکس ، جس کی وضاحت اس موضوع سے ہوتی ہے جس میں یہ ایڈونچر کی سرگرمی ہوتا ہے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button
Close
Close