Skiing Game

سلیلم ویڈیو گیم

سلیلم ویڈیو گیم

سلیلم ویڈیو گیم ایک اسکیئنگ گیم ہے جس میں پلیئر دوڑتے ہوئے ڈاؤن لوڈ سلائم کی ایک سیریز میں دوڑتا ہے جبکہ گذشتہ جھنڈوں اور رکاوٹوں کا وقت ختم ہونے سے پہلے ہی گھومتا ہے۔ اسے نایاب نے تیار کیا تھا اور سب سے پہلے نینٹینڈو کے ذریعہ نائنٹینڈو وی ایس کے لئے جاری کیا گیا تھا۔ 1986 میں سسٹم۔ اس کے بعد یہ مارچ 1987 میں شمالی امریکہ میں نائنٹینڈو انٹرٹینمنٹ سسٹم (NES) کے لئے اور اسی سال کے آخر میں یورپ میں جاری کیا گیا تھا۔ یہ گیم ٹم اور کرس اسٹیمپر نے تیار کیا تھا اور اس کی موسیقی ڈیوڈ وائز نے تیار کی تھی۔

سلیلم ویڈیو گیم

سلیلم ویڈیو گیم جاپان سے باہر تیار ہوا کا پہلا کھیل تھا اور نایاب برانڈ کے تحت جاری کردہ اسٹیمپر برادران کا پہلا کھیل تھا۔ 1980 کی دہائی کے جائزوں میں سلیم کو غیر حقیقت پسندانہ پایا گیا ، لیکن اس کے گرافکس اور متحرک تصاویر کی بڑی حد تک تعریف کی گئی۔ اس کے برعکس ، آل گیم کے سابقہ جائزے نے اس کھیل کو خراب انداز میں بنایا اور جلدی کہا۔ سلیم کو ایکس باکس ون کے ل R نایاب کی 2015 کے نایاب ری پلے تالیف میں جاری کیا گیا تھا۔

گیم پلے

سلیلم ویڈیو گیم ایک واحد کھلاڑی کا کھیل ہے جس میں کھلاڑی سلیلم ریسوں کی ایک سیریز میں نیچے کی دوڑ لگاتے ہیں۔ کل 24 ڈاؤنہل رنز ہیں جو یکساں طور پر تین پہاڑوں میں پھیلے ہوئے ہیں۔ کھیل شروع ہونے سے پہلے ، کھلاڑی مشکل کی بنیاد پر اپنے پہاڑ کا انتخاب کرتے ہیں: ابتدائی افراد کے لئے اسنو ہل ، انٹرمیڈیٹ کھلاڑیوں کے لئے کھڑی چوٹی ، اور ماہرین کے لئے ماؤنٹ نیسٹی۔ ہر رن کے لئے مقررہ وقت میں ختم لائن تک پہنچنا ہوتا ہے۔ کھلاڑیوں کو نیچے کی طرف جاتے ہوئے درختوں ، جھنڈوں ، سنو مینز ، سلیڈرز اور دیگر اسکیئئرز سمیت رکاوٹوں کو ختم کرنا ہوگا ، ورنہ وہ ٹپکے اور وقت ضائع کردیں گے۔ کافی رفتار کے ساتھ ، کھلاڑی ان رکاوٹوں کو عبور کرسکتے ہیں۔ کھلاڑیوں کو اپنی رفتار برقرار رکھنے کے لئے جھنڈوں کے آس پاس سکی کرنا ضروری ہے۔ اگر وہ جھنڈے کے غلط سمت پر سکی کرتے ہیں تو ریسر برف پگھل کر سست ہوجائے گا۔

سلیلم ویڈیو گیم

رنز پر واقع موگلس (ٹکراؤ) بھی موجود ہیں جو ، جب مارا جاتا ہے تو ، ریسر کو ہوا سے چلنے کا سبب بنتا ہے اور لینڈنگ کے وقت تھوڑا سا سست ہوجاتا ہے۔ ہوائی جہاز کے دوران ، کھلاڑی فری اسٹائل ٹرکس انجام دے سکتے ہیں اور بونس پوائنٹس حاصل کرسکتے ہیں۔ تاہم ، اگر کھلاڑی چال سے باز آجاتا ہے تو ، ریسر گرتا ہے اور گر سکتا ہے ، وقت ضائع ہوتا ہے۔ ہر رن کے اختتام پر ، فائنل اسکورز کا حساب کتاب پر باقی رہ جانے والے وقت اور فری اسٹائل ٹرکس کو مکمل کرنے سے حاصل کردہ پوائنٹس کی بنیاد پر کیا جاتا ہے۔ اگر کھلاڑی کافی پوائنٹس حاصل کرتا ہے تو ، وہ اگلی سطح پر “سولو” (دوسرے اسکائی اسکرین کے بغیر) دوڑ سکتا ہے۔ کوالیفائنگ رنز میں حاصل کردہ پوائنٹس سولو رن ٹائمر پر اضافی سیکنڈ میں تبدیل ہوجاتے ہیں۔ کنسول سے چلنے تک ہر رن پر اعلی اسکور میموری میں محفوظ ہوجاتے ہیں۔

ترقی

سلیلم ویڈیو گیم کو برطانوی ویڈیو گیم کمپنی نایاب نے ٹم اور کرس اسٹیمپر نے تیار کیا تھا۔ نایاب ، برطانیہ میں کمپیوٹر کھیل کے بڑے پیمانے پر قزاقی کے نتیجے میں کنسولز کے لئے کھیل تیار کرنے کی کوشش کر رہا تھا۔ انہوں نے اس کی نوزائیدہ مقبولیت کے لئے NES کا انتخاب کیا ، حالانکہ کنسول میں کوئی مغربی ڈویلپر موجود نہیں تھا ، اور نائنٹینڈو سے لائسنس مانگے۔ جب نینٹینڈو نے انکار کیا تو ، انہوں نے کنسول کو تبدیل کردیا اور کمپنی کو دکھانے کے لئے سلیم نے ایک ڈیمو بنایا۔ نینٹینڈو نے ان کی اس کوشش پر حیرت کا اظہار کیا ، اور اس نے نایاب کو اپنا پہلا مغربی ڈویلپر بنا دیا ، اور اس نے امریکہ کے بانی اور صدر منورو اراکاوا کے نایاب اور نینٹینڈو کے مابین طویل اور قریبی تعاون کا آغاز کیا۔

سلیم کو اصل میں نینٹینڈو VS کے حصے کے طور پر 1986 میں آرکیڈ میں رہا کیا گیا تھا۔ سسٹم اور عنوان بمقابلہ تھا۔ سلیلم اس ریلیز میں ایک سیدھی کابینہ ، ایک جوائس اسٹک ، ایک جمپ بٹن ، مونوورل آواز اور معیاری راسٹر گرافکس شامل ہیں۔ ایک اختیاری کنٹرولر اپ گریڈ بھی تھا جس میں دو جسمانی اسکی کھمبے اور مختصر اسکائیوں کی خاصیت تھی جس پر کھلاڑی کھڑے ہوسکتے تھے اور اسکائئر اسکرین کو اسکرین پر قابو پانے کے لئے استعمال کرسکتے تھے۔ این ای ایس ورژن نینٹینڈو نے مارچ 1987 میں اور یورپ میں 15 اکتوبر 1987 کو جاری کیا تھا۔ سلیموم نایاب کا پہلا ویڈیو گیم تھا جو ایک نئی کمپنی کے طور پر تیار ہوا تھا۔ یہ اسٹیمپر برادران کی پہلی ویڈیو گیم کنسول کی ریلیز بھی تھی۔

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button
Close
Close