Adventure Game

مائن کرافٹ

مائن کرافٹ

مائن کرافٹ ایک سینڈ باکس ویڈیو گیم ہے جو سویڈش ڈویلپر مارکس پرسن نے تیار کیا ہے ، جو موجنگ نے 2011 میں جاری کیا تھا اور مائیکرو سافٹ نے 2014 میں خریدا تھا۔ یہ اب تک کا ایک واحد سب سے زیادہ فروخت ہونے والا ویڈیو گیم ہے ، جس نے 2019 کے آخر تک تمام پلیٹ فارمز میں 180 ملین سے زیادہ کاپیاں فروخت کیں ، 112 ملین ماہانہ فعال کھلاڑیوں کے ساتھ۔

مائن کرافٹ میں ، کھلاڑی جان بوجھ کر بلاکی ، پکسلیٹڈ ، طریقہ کار سے تیار کردہ 3D دنیا کی تلاش کرتے ہیں ، اور وہ خام مال ، دستکاری کے اوزار کو ڈھونڈ سکتے اور نکال سکتے ہیں ، ڈھانچے یا ارتکاز کی تعمیر کرسکتے ہیں ، اور گیم موڈ پر منحصر ہوتے ہوئے ، کمپیوٹر کے زیر کنٹرول دشمنوں کا مقابلہ کرسکتے ہیں۔ یا تو اسی دنیا کے دوسرے کھلاڑیوں کے ساتھ تعاون کریں یا مقابلہ کریں۔ ان طریقوں میں بقا کا وضع شامل ہے ، جس میں کھلاڑیوں کو دنیا کی تعمیر اور صحت کو برقرار رکھنے کے ل and وسائل حاصل کرنا ہوں گے ، اور تخلیقی انداز ، جہاں کھلاڑیوں کے پاس لامحدود وسائل ہوں۔ جاوا ایڈیشن میں ، کھلاڑی نئے گیم پلے میکینکس ، اشیاء ، بناوٹ اور اثاثے بنانے کے ل create گیم کو موڈ میں تبدیل کرسکتے ہیں۔

مائن کرافٹ

مائن کرافٹ کو تنقیدی طور پر سراہا گیا ، متعدد ایوارڈز جیت کر ، اور اب تک کے سب سے زیادہ بااثر اور عظیم ترین ویڈیو گیمز میں سے ایک کے طور پر بیان کیا گیا ہے۔ سوشل میڈیا ، پیرڈیوں ، موافقت ، تجارتی مال اور سالانہ مائن کان کنونشن نے کھیل کو مقبول بنانے میں بڑے کردار ادا کیے۔ یہ تعلیمی ماحول میں بھی استعمال ہوتا رہا ہے ، خاص طور پر کمپیوٹنگ سسٹم کے دائرے میں ، کیوں کہ اس میں ورچوئل کمپیوٹر اور ہارڈ ویئر ڈیوائسز تعمیر کی گئی ہیں۔ اسپن آف کھیلوں کی ایک بڑی تعداد کو بھی تیار کیا گیا ہے ، جیسے منی کرافٹ: اسٹوری موڈ ، منی کرافٹ ارتھ ، اور مائن کرافٹ ڈھنگونز۔

گیم پلے

مائن کرافٹ ایک تھری ڈی سینڈ باکس گیم ہے جس کو پورا کرنے کے لئے کوئی خاص اہداف نہیں ہوتے ہیں ، جس سے کھلاڑیوں کو کھیل کو کھیلنے کا انتخاب کرنے میں بڑی مقدار میں آزادی مل جاتی ہے۔ تاہم ، وہاں ایک کامیابی کا نظام موجود ہے۔ گیم پلے پہلے شخصی نقطہ نظر میں پہلے سے طے شدہ طور پر ہوتا ہے ، لیکن کھلاڑیوں کے پاس تیسرے شخص کے نقطہ نظر کے لئے اختیار ہوتا ہے۔ کھیل کی دنیا کھردری 3D آبجیکٹوں پر مشتمل ہے ، خاص طور پر کیوبز اور مائعات ، اور عام طور پر “بلاکس” کہا جاتا ہے ، جس میں گندگی ، پتھر ، ایسک ، درختوں کے تنے ، پانی اور لاوا جیسے مختلف مواد کو پیش کیا جاتا ہے۔ بنیادی گیم پلے ان اشیاء کو چننے اور رکھنے کے ارد گرد گھومتا ہے۔ یہ بلاکس تھری ڈی گرڈ میں ترتیب دیئے گئے ہیں ، جبکہ کھلاڑی پوری دنیا میں آزادانہ طور پر منتقل ہوسکتے ہیں۔ پلیئرز “میرا” بلاکس کر سکتے ہیں اور پھر انہیں کہیں اور رکھ سکتے ہیں ، تاکہ چیزوں کو تیار کرنے کے قابل بنائیں۔

مائن کرافٹ

مائن کرافٹ کی دنیا عملی طور پر لامحدود اور طریقہ کار کے ساتھ پیدا ہوتی ہے جب کھلاڑی اس کی کھوج کرتے ہیں تو ، ایک نقشہ بیج کا استعمال کرتے ہوئے جو دنیا کی تخلیق کے وقت سسٹم گھڑی سے حاصل کیا جاتا ہے (یا کھلاڑی کے ذریعہ دستی طور پر واضح کیا جاتا ہے)۔ عمودی نقل و حرکت کی حدود ہیں ، لیکن مائن کرافٹ افقی طیارے پر لامحدود بڑی کھیل کی دنیا تیار کرنے کی اجازت دیتا ہے۔ تکنیکی پریشانیوں کی وجہ سے جب انتہائی دور دراز مقامات پر پہنچ جاتے ہیں ، تاہم ، کھلاڑیوں کو مرکز سے 30،000،000 بلاکس سے زیادہ مقامات پر جانے سے روکنے میں ایک رکاوٹ ہے۔ یہ کھیل دنیا کے اعداد و شمار کو “حصوں” کے نام سے چھوٹے حصوں میں تقسیم کرکے حاصل کرتا ہے جو صرف اس وقت تخلیق یا بھری ہوئی ہیں جب کھلاڑی قریب ہوتے ہیں۔ دنیا صحراؤں سے لے کر جنگلوں سے لے کر برف کے کھیتوں تک کے بایومیز میں منقسم ہے۔ اس خطے میں میدانی علاقے ، پہاڑ ، جنگلات ، غاریں اور مختلف لاوا / آبی ذخائر شامل ہیں۔ گیم ٹائم سسٹم ایک دن اور رات کے چکر کی پیروی کرتا ہے ، اور ایک پورا سائیکل 20 اصلی وقتی منٹ میں رہتا ہے۔

 

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button
Close
Close