Navarone Game

نیاروون جزیرہ

نیاروون جزیرہ

نیاروون جزیرہ ایک افسانوی جزیرہ ہے جس کا نام الیسٹر میک لین کے ناول میں دی گنز آف نیاروون کے عنوان سے پیش کیا گیا ہے۔ اس ناول کو ایک فلم بنایا گیا تھا ، لیکن اس فلم نے جزیرے کا کچھ جغرافیہ بدلا تھا۔ اگرچہ نیاروون موجود نہیں ہے ، اس کی تاریخ یونان کے جزیرے ایجیئن کی اصل تاریخ پر مبنی ہے۔

نیاروون جزیرہ

ترتیب اور خطہ

نیاروون جزیرہ نے میک لین کو نہ صرف ایجاد کیا ، بلکہ اس نے مشرقی ایجیئن میں بھی اس کے لئے ایک پوری ترتیب پیدا کردی۔ ناول میں ، نیاروون اسپورڈیز جزائر کے گروپ کا حصہ ہے۔ نیاروون کے مرکزی قصبے سے چار میل مشرق میں سرزمین ترکی ہے۔ جزیرے کے شمال میں ، ترکی کا ساحل ایک تیز قامت ، افسانوی کیپ ڈیمرسی کے ساتھ نکلا ہے۔ اس پروموٹوری کو چٹان سے باندھ دیا گیا ہے لیکن سفید ریت کے ساحل کے نقشوں سے اس کا رنگ ہلکا ہے۔ ساحل سے پرے اونچے اناطولیانی پہاڑوں پر چڑھ دو۔ کتاب کے مطابق ، کیپ سے تقریباteen سولہ میل شمال میں جزیرہ خیروس ہے ، جو ناول میں اہمیت کا حامل ہے۔ مغرب میں جزیروں کا افسانوی لیریڈس گروپ ہے ، جو شمال مغربی سمت میں 60 میل تک پھیلا ہوا ہے۔ لیاریڈز کے قریب ترین میڈوس ہے ، جو نیاروون سے چھ میل دور ہے۔ کتاب کے ایک موقع پر ، نیاروون سپاٹ پر ایک کردار مائدوس کے ماہی گیروں کے دیہاتوں کو سفید کرتا ہے۔ جنوب میں ڈوڈیکنی گروپ ہے۔

نیاروون جزیرہ

اگرچہ کھیروز ، مائدوس اور لیریڈیز ایجاد ہوئی ہیں ، لیکن اسپورڈس اور ڈوڈیکانی جزیرے حقیقی ہیں۔  گنز آف نیاروون اس طرح اس کے پلاٹ کے لئے ایک خیالی ترتیب دونوں فراہم کرتا ہے اور ایجین کی حقیقی دنیا میں اس ترتیب کو فریم کرتا ہے۔

میک لین کا مطلب ہے کہ نیاروون جزیرہ تقریبا 100 مربع میل کی پیمائش کرتا ہے۔ انہوں نے کہا کہ نچلے علاقوں میں جہاں کاروب درختوں کی نالیوں سے برف پوش پہاڑوں تک پنپنے والے خطوں کی ایک قسم ہے۔ عملی طور پر پورا ساحل پہاڑوں سے جکڑا ہوا ہے۔ یہ جزیرے کے جنوب میں خاص طور پر سچ ہے۔ اس ناول میں ایک کردار یہ کہتے ہوئے کہتا ہے: “نیاروون کا پورا پورا جنوبی ساحل۔ . . ایک وسیع ، ناممکن پریپائیس پر مشتمل ہے۔ “اس کی اونچائی پر ، جنوبی پہاڑ ایک میل لمبا کا ایک چوتھائی ہے اور 400 فٹ کی اونچائی تک بڑھتا ہے۔ اس پہاڑ کے اوپری حصے میں زمین کی ایک تنگ ، ننگی پٹی ہے ، اور پھر پچاس گز چوڑا بڑے پتھروں کا جوں جواں ہے۔ پہاڑ کی چوٹی کا راستہ ایک راستے سے قابل رسائی ہے ، لیکن مٹی نرم ، گرتی اور غدار ہے۔ پہاڑ کی بنیاد پر ، پانی میں پندرہ بیس گز باہر ایک چٹان ہے ، “گیپ ٹوتھڈ اور سوئی پوائنٹ”۔

نیاروون جزیرہ کے افسانوی جنوبی پہاڑوں میں جزیرہ تھیرہ ، یا سینٹورینی کی اصلی چٹٹانوں کی یاد تازہ ہو رہی ہے۔ لاؤا ، راھ ، پومائس اور سلیگ کے تھیرے کی لمبی چوٹیوں ایک قدیم آتش فشاں کی باقیات کا حصہ ہیں۔

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button
Close
Close