Lords of Karma

ٹیلی نارارڈ

ٹیلی نارارڈ

ٹیلی نارارڈ  1982 کا کردار ادا کرنے والا ثقب اسود والا کرالر ویڈیو گیم ہے جو ڈینیئل لارنس نے تیار کیا ہے اور ایولون ہل نے شائع کیا ہے۔ کھلاڑی ایک ثقب اسود کو تلاش کرتا ہے ، جادو سے راکشسوں کا مقابلہ کرتا ہے ، اور زندہ رہنے کے علاوہ کسی بھی سیٹ مشن کے بغیر حقیقی وقت میں پھنسنے سے بچتا ہے۔ لارنس نے سب سے پہلے گیم DND کے بطور لکھا ، 1976 میں DENsons & Digons کا ڈی ای سی سسٹم 10 مین فریم کمپیوٹر کے ورژن۔ انہوں نے پرڈیو یونیورسٹی میں شوق کی حیثیت سے ڈی این ڈی تیار کرنا جاری رکھا ، 1978 کے بعد کموڈور پیئٹی 2001 کے لئے کھیل کو دوبارہ لکھا ، اور ایون II + ، ٹی آر ایس -80 ، اور اٹاری 800 پلیٹ فارم پر پورٹ کیا ، اس سے پہلے کہ ایونون ہل نے کنونشن میں گیم ڈھونڈ لیا اور اسے لائسنس دیا۔ تقسیم کے لئے اس کے کموڈور 64 کی رہائی سب سے زیادہ مقبول تھی۔ جائزہ لینے والوں نے ڈنگنز اور ڈریگن کے ساتھ ٹیلی نارڈ کی مماثلت کو نوٹ کیا۔ آر پی جی کے مورخ شینن اپیل لائن نے ٹیلی نارارڈ کھیل کو پیشہ ورانہ طور پر تیار کردہ کمپیوٹر رول کھیلنے والے کھیلوں میں سے ایک کے طور پر نوٹ کیا ، اور گامسوترا کے بارٹن نے ٹیلی سکارڈ کو نتیجہ خیز سمجھا جس کو انہوں نے 1980 کی دہائی کے آخر میں سنہری دور سے پہلے والے کمپیوٹر رول پلےنگ گیمز کا “سلور ایج” سمجھا تھا۔ کھیل کی کچھ تہھانے خصوصیات ، مثلاars ویداریاں ، چشمے ، ٹیلی پورٹیشن کیوبز ، اور تھرونس ، بعد کے کھیل جیسے ٹنلز آف ڈوم نے اپنایا تھا۔

ٹیلی نارارڈ

گیم پلے

ٹیلی نارارڈ میں ، کھلاڑی راکشسوں ، پھندوں ، اور خزانوں سے بھرے ہوئے ثقب اسود کے ذریعہ تنہا سفر کرتا ہے جس طرح اصلی تہھانے اور ڈریگنوں کی طرح ہے۔ کھیل میں 20 ملین کمرے ، 20 راکشس اقسام ، اور 36 منتروں کے ساتھ 50 کی سطح ہے۔ اس کا کوئی مشن یا کوئجسٹس نہیں ہے ، اور اس کا واحد مقصد ہے کہ وہ کھلاڑی کے کردار کو زندہ رکھے اور بہتر بنائے۔ کھیل ریئل ٹائم میں ترتیب دیا گیا ہے اور اسے موقوف نہیں کیا جاسکتا ہے ، لہذا کھلاڑی کو اپنی گیم کی ترقی کو بچانے کے لئے کسی “سرائے” میں جانا چاہئے۔ ابتدائی ریلیز (مثال کے طور پر ، ایپل II) میں ، کھیل کی دنیا کی کوئی آواز نہیں ہے اور اس کی نمائندگی ASCII حروف ، جیسے سیڑھیوں میں سلیش اور خزانے کے لئے ڈالر کے آثار ہیں۔ جب تک کہ کھلاڑی خصوصی دھوکہ دہی میں داخل نہیں ہوتا ہے ، وہ مرتے ہی ترقی کو دوبارہ شروع نہیں کرسکتے ہیں۔

ٹیلی نارارڈ

سنگل پلیئر ایڈونچر کا آغاز کھلاڑی کے کردار کو ذاتی بناتے ہوئے ہوتا ہے۔ ہر ایک کردار نے اپنے اعداد و شمار کی خصوصیت کے لئے تصادفی طور پر اقدار پیدا کیں: کرشمہ ، آئین ، مہارت ، ذہانت ، طاقت اور حکمت۔ جب کہ الگورتھم ایک ہی رہتا ہے ، کھلاڑی مطمعن ہونے تک بار بار نئی خصوصیت کی تقسیم کے لئے بے ترتیب ہوسکتا ہے۔ کھلاڑی کی شروعات تلوار ، کوچ ، ڈھال ، اور پیسے سے نہیں ہوتی ہے ، اور پوری سطح کے بجائے صرف اپنے آس پاس کے ماحول کو ہی دیکھ سکتا ہے۔ راکشس تصادفی طور پر پیش آتے ہیں ، اور کھلاڑیوں کے پاس جنگ میں تین اختیارات ہوتے ہیں: لڑائی ، جادو کا استعمال ، یا بچنے سے۔ جادو میں جنگی میزائل ، فائر بال ، بجلی کے بولٹ ، اور انڈیڈ کو موڑنے کے ساتھ ساتھ صحت نو تخلیق اور ٹریپ نیویگیشن شامل ہیں۔ کھیل کے سب سے پیچیدہ منتر کے اثرات ہدایت نامہ میں بیان نہیں کیے گئے ہیں اور آزمائشی اور غلطی سے سیکھنا چاہئے۔ کھیل کی طرح ، لڑائی کے واقعات بدلے کی بجائے حقیقی وقت میں انجام دیئے جاتے ہیں۔ جب کھلاڑی اندھیرے میں گزرتا ہے تو دشمنوں کی مشکلات میں اضافہ ہوتا ہے۔ ان میں زندہ اور غیر منقول راکشسوں جیسے یلوس ، ڈریگن ، ممی اور ریتھ دونوں شامل ہیں۔ دشمنوں کے ایوارڈز کے تجربے کے پوائنٹس کو شکست دینا ، جو کھلاڑی کے تجربے کی سطح کو بڑھانے اور کھلاڑیوں کے اعدادوشمار میں اضافہ کرنے کے موافق ہوتے ہیں۔ کھلاڑی کو ایسے خزانوں سے نوازا گیا ہے جن میں جادوئی ہتھیار ، کوچ کی اشیاء اور آلودہ شامل ہیں۔ کھلاڑی کھیل میں اپنی خصوصیات کوڈ کرسکتے ہیں۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button
Close
Close