Navarone Game

گنز آف نیاروون فلم

گنز آف نیاروون فلم

گنز آف نیاروون فلم 1961 میں برطانوی نژاد امریکی مہاکاوی جنگ کی ہے جس کی ہدایتکاری جے لی تھامسن نے کی تھی۔ پروڈیوسر کارل فوریمین کا اسکرین پلے ایلیسٹر میک لین کے 1957 کے ناول دی گنز آف نیاروون پر مبنی تھا ، جو دوسری جنگ عظیم کی ڈوڈیکانی مہم کے دوران لیروس کی لڑائی سے متاثر ہوا تھا۔ اس فلم میں گریگوری پیک ، ڈیوڈ نیون اور انتھونی کوئن کے ساتھ اسٹینلے بیکر ، انتھونی کوائل ، آئرین پاپاس ، جیا سکالا ، اور جیمز ڈیرن بھی ہیں۔ کتاب اور فلم میں ایک ہی بنیادی پلاٹ ہے: بحیرہ ایجیئن میں اتحادی بحری بحری جہازوں کو خطرہ بنانے والے ایسا لگتا ہے کہ ناقابل تسخیر جرمن قلعہ کو تباہ کرنے کے لئے اتحادی کمانڈو یونٹ کی کوششیں۔

گنز آف نیاروون فلم

پلاٹ

1943 میں ، محور کی طاقتوں نے اپنی فوجی طاقت کا مظاہرہ کرنے اور غیر جانبدار ترکی کو ان میں شامل ہونے پر راضی کرنے کے لئے جزیرے کیروس پر حملہ کرنے کی منصوبہ بندی کی ، جہاں 2،000 برطانوی فوجی سوگوار ہیں۔ رائل نیوی کے ذریعہ بچاؤ کو نیاروون جزیرے کے قریب (افسانوی) دو بڑے پیمانے پر ریڈار سے چلنے والی بڑی صلاحیت والے بندوقوں سے بچایا گیا۔ جب فضائی بمباری کی کوششیں ناکام ہوجاتی ہیں تو ، الائیڈ انٹیلی جنس نے گنز آف نیاروون فلم میں دراندازی اور بندوقیں ختم کرنے کے لئے ایک کمانڈو یونٹ جمع کیا۔ میجر رائے فرینکلن (انتھونی کوائل) کی سربراہی میں ، یہ ٹیم کپتان کیتھ میلوری (گریگوری پیک) پر مشتمل ہے ، جو ایک مشہور جاسوس اور لانگ رینج صحرائی گروپ (ایل آر ڈی جی) کے ساتھ ایک افسر ہے۔ شکست خوردہ یونانی فوج سے کرنل آندریا اسٹاورو (انتھونی کوئن)؛ فرینکلن کا سب سے اچھا دوست کارپورل ملر (ڈیوڈ نیون) ، دھماکہ خیز مواد کا ماہر اور کیمسٹری کا سابق استاد۔ گریکو امریکن اسپیروز پیپاڈیموس (جیمز ڈیرن) ، جو نیورون کے رہنے والے ہیں۔ اور “کسائ” براؤن (اسٹینلے بیکر) ، ایک انجینئر اور ماہر چاقو لڑاکا۔

گنز آف نیاروون فلم

یونان کے ماہی گیروں کی حیثیت سے بھیڑ بدلتے ہوئے ، ماہی گیری کے ایک برتن جہاز پر ، وہ بحیرہ ایجیئن کے پار پہنچ گئے ، جہاں انہوں نے ایک جرمن گشتی کشتی کے عملے کو روک لیا جس نے انہیں روک لیا۔ سفر کے آخر میں ، میلوری نے فرینکلن کو اعتراف کیا کہ اسٹارو نے جنگ کے بعد اس کو مارنے کی قسم کھائی تھی ، کیونکہ اسٹوری کی اہلیہ اور بچوں کی ہلاکتوں میں میلوری نادانستہ طور پر ذمہ دار تھا۔ طوفان کے دوران ناوارون کے ساحل پر جہاز پھٹنے کے بعد ، تجربہ کار کوہ پیما میلری پہاڑ پر چڑھنے میں ٹیم کی رہنمائی کرتا ہے ، اس دوران فرینکلن نے اس کی ٹانگ کو بری طرح زخمی کردیا۔ پہاڑوں میں پناہ لیتے ہوئے ، مالوری نے فرینکلن کو خودکشی کرنے سے روک دیا اور اس سے جھوٹ بولا کہ ان کا مشن صرف ایک موڑ ہے ، اور اس کے بجائے ساحل پر بحری جہاز پر حملہ کیا جائے گا۔ وہ دو مقامی مزاحمتی جنگجوؤں ، سپائروس کی بہن ماریا (آئرین پاپاس) اور اس کی دوست انا (گیا سکالہ) کے ساتھ ملتے ہیں ، جسے فرار ہونے سے قبل ایک بار جرمنوں نے پکڑ لیا تھا اور ان پر تشدد کیا تھا۔

اس مشن کو مستقل طور پر جرمن فوجی دستہ دیتے ہیں اور بالآخر اس گروہ کو منڈریکوس قصبے میں اوبرلیٹننٹ میوسل (والٹر گوٹل) نے پکڑ لیا جب وہ فرینکلن (جس کی ٹانگ گینگرین سے متاثر ہے) کے لئے ایک ڈاکٹر کی تلاش کرنے کی کوشش کر رہے تھے۔ ایس ایس ہاؤپسٹٹرمفہرر سسلر (جارج میکیل) کے ذریعہ پوچھ گچھ کے دوران ، اسٹاوروrou نے جرمنوں کو پریشان کردیا اور ٹیم نے ان کے اغوا کاروں پر قابو پالیا۔ وہ جرمن وردی میں فرار ہوگئے ، فرینکلن کو طبی امداد حاصل کرنے کے لئے پیچھے چھوڑ گئے۔ مناسب وقت کے دوران ، فرینکلن کو اسکوپولامائن لگایا جاتا ہے اور اس نے میلوری کی غلط معلومات ترک کردی ہیں۔ جیسا کہ میلوری نے امید کی تھی ، ساحل کے متوقع حملے کا مقابلہ کرنے کے لئے زیادہ تر قوتیں قلعے سے نکل گئیں۔ تاہم ، نیاروون نامی گاؤں میں دراندازی کرنے کے بعد ، ملر کو پتہ چلا کہ اس کے بیشتر دھماکہ خیز مواد کو توڑ پھوڑ کیا گیا تھا اور اس سے انکار کیا گیا تھا کہ انا ہی مجرم ہے۔ اس نے اعتراف کیا ہے کہ وہ فرار نہیں ہوئی تھی لیکن جرمنوں نے اس کی رہائی کے بدلے اسے ایک مخبر کی حیثیت سے بھرتی کیا تھا۔ ملوری ہچکچاتے ہوئے ان Annaا کو پھانسی دینے سے بچنے کے احتیاط کے طور پر پھانسی دینے کی تیاری کرتی ہے ، لیکن اس کے بجائے ماریہ نے اسے گولی مار دی۔

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button
Close
Close